Biz Selim beye yoğum bakımdan çıkarak geldik kısa süre de annemin yaşam fonksiyonları aktif hale getirdi tedavisi çok profesyonel her konu da kendisine çok güveniyoruz. Hastanın her şeyi ile ilgileniyor. Hasta ve hasta yakını ile diyalogumuz çok iyi tedavisi çok profesyonel hasta ve hasta yakını ile iletişimi psikolojik açıdan çok iyi. Pinomoni rahatsızlığı ile geldik çok kısa süre de iyileşti kalp yetmezliği vardı algısı kapalıydı anksiyete vardı şuan da annem oturabiliyor algısı açık Selim Bey'in sayesinden oldu kendisinden çok memnunuz şifa gördük herkese tavsiye ediyoruz tıbbi olarak bilgisi çok geniş. Hem hastanın hem de hasta yakını açısından çok profesyonel bize zamanı hediye eden bir doktorumuz kendisine minnetarız.
Hasta
Kanser geçmişi olan hastayım, sırtımda ve belimde dayanılmaz ağrılar vardı. Prof. Dr. Selim Candan'ı zor bulduk, iyi ki İstanbul'a gelmiş, onu gittiğimiz doktor tavsiyesiyle tanıdık. Kendisi ve asistanının her günkü ilgisiyle, verdiği moralle, uyguladığı tedavilere çok teşekkürler, iletişimimiz halen devam ediyor.
Önce mükemmel insan, hastalara davranışı, güler yüzle karşılayıp geçirmesi, kendisini tanıyan herkes tarafından çok güzel sıfatlarla anılması... Muayene ve tedavi sonrası hastayı bırakmıyor, sonunda en etkili tedaviyi buluyor, uyguluyor, uzun süre çektiğim bel ve sırt ağrılarım çok şükür geçti. Her anımızda onu anıyoruz, ağrısı olan herkese tavsiye ediyoruz.
Hasta
Babamın beyin ve sinir hastasıydı ameliyatını oldu çok ağrıları vardı Selim hocaya gitti ağrı tedavisi uyguladı kendisi çok memnun kaldı 10 senedir yaşadığı ağrıları da çok ciddi azalma oldu başarılı ilaç tedavisi oldu iyi dönüşler aldık eskiye göre hayat konforu ağrılarından kurtuldu. Başka kişilere de seve sever tavsiye ederim.
Hasta
Benim babam kanser hastasıydı çok ağrıları vardı Allah razı olsun ağrılarını dindirdi ama babam vefat etti son günlerini çok güzel geçirdi. Selim Bey çok güzel ilgilendir çok memnun kaldık.
Hasta
Kendisinden çok memnunuz annem çok faydalandı her şey yolunda bir problemimiz yok.Annemin bel ağrısı şikayeti ile gitti yapılan tedavi sonucunda gayet iyi.Başka hastalara tavsiye ederiz.
Hasta
Biz çok memnunuz, hiçbir sıkıntı yaşamadık.Anneme 2 kere sinir yakılması oldu.Kalçada ve belinde ağrıları vardı.Ağrıdan hiç duramıyordu ama şu an daha iyi.Bantları da yapıştırıyoruz.Her 15 günde bir takip ediyorlar.Şu ana kadar ufacık bir of bile denilmedi.İlgilerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.
Hasta
Hastamızın belinde ağrılar vardı.Selim Bey'in bize koyduğu teşhis ve tedavilerinden gayet memnun kaldık.Yaklaşımları gayet iyiydi. Oraya geldiğimiz zaman doğru tedavisini anlattı, bizimle ilgilendi.Şu anda durumumuz çok iyi.Hastalara tavsiye ederiz.
Hasta
Biz çok memnun kaldık.Annemin bel ağrısıyla gittik.Selim Bey iğne tedavisi uyguladı ve sonuç aldık.Annem iyileşti, gayet rahat yürüyor.Selim Bey çok sıcakkanlı, çok iyi bir insan kendisi.Bu süreçte bizleri de bilgilendirdi.Herkese öneriyoruz kendisini.
Hasta
Aşırı derecede ayak bileğinde ağrıyla gittik. 4 tane hastane dolaştık, annemin ayağındaki kırığı görülmedi.Artık ağrıları geçmeyince bir tanıdık aracılığıyla Selim Bey'e gelmeye karar verdik.Selim Bey hiç film çekmeden eliyle kırık olan yeri anladı, beni çok şaşırtmıştı.İşinin ehli, işinin uzmanı bir doktor.Kırığı eliyle anladı, sonra da ameliyat için bizi yönlendirdi.Yaklaşımları çok çok iyi, çok yakın davrandı.Yabancı gibi hissetirmedi bizi.Selim Bey'den çok çok memnun kaldık.Önce Allah, sonra şifayı kendisinde bulduk.
Hasta
Annemin kanser rahatsızlığı vardı.Ağrı bantına geçtik, onun planlaması yapıldı.Dozajı ayarlandı, şu an tedavimizden memnunuz.Yaklaşımları çok iyi.Gerekli olduğu anlarda Selim Bey'e ulaşıp bilgi alıyorum.Tüm hastalara öneririz kendisini.
Hasta
Bel fıtığı diye gittim, kireçlenme olduğunu öğrendim. Ağrılarım çok oluyordu. İlaç tedavisi aldım ve Selim Bey kilo vermemi önerdi. Daha kolay kilo verebilmem açısından tavsiyelerde bulundu. Şu zamana kadar 4 kilo verdim. Tedaviden sonra da ağrılarım azaladı. Selim Bey ve asistanı çok güzel ilgilendiler. Kendisinin söylediklerine, tavsiyelerine uyuyorum ve faydasını görüyorum. Ben çok memnunum.
Hasta
Selim Bey'den çok memnunuz. Kendisi derdimize derman oldu. Her zaman görüşme sağlıyoruz. Bizlere yardımcı oluyor. Eşim ve ben sırt, bel ağrılarımızdan dolayı muayene oluyoruz. İlaç tedavisi uygulandıktan sonra ağrılarımızda azalma oldu. Selim Bey sürekli olarak bizleri takip ediyor. Kendisine çok teşekkür ederiz. İyi ki var.
Hasta
Merhaba
Yaklaşık 5 yıldır geçmek bilmeyen bel ağrısı şikayeti için gitmediğim Dr ve departman kalmamıştı..Bir Dr tavsiyesi ile kendisi ile tanıştım.Allah binlerce kez razı olsun hem çok bilgili hem de gerçekten hastalarına değer veren, durumu net ve detaylı anlatan bir doktor.Agrilarim oldukça azaldı geceleri beni uyutmayan ağrılarım neredeyse kesildi.. Sanırım alanında ki en iyi Dr a rastladım.Tedavi sürecine Selim Bey ile devam edeceğim çok daha iyi olacağımı ve ağrılarının tamamen geçeceğini düşünüyorum.Gecmeyen kronikleşmiş ağrılarınız var ise mutlaka Selim Beye görünün derim... Sevgiler
Hasta
Kendisinin ilgisi alakası ve yaklaşımından,yaptığı tedaviden memnun kaldım.Bel fıtığı hastasıyım.Belden ağrı kesici ve tedavi edici 2 adet ilaç kullanarak iğne yaptı.Durumumdan memnunum, o zaman ağrılı yürüyemiyordum, sonrasında ağrılarım daha normal seviyeye düştü.Hafifledim,neredeyse ağrılarım bitmek üzere.
Hasta
Selim Bey çok iyi, işini bilen bir doktor. Hem kuyruk sokumumda hem de sol bacağımda ağrılarım oluyordu. Kendisi Şubat ayında ameliyat ortamı gibi steril bir ortamda gayet hafif bir şekilde iğne yaptı. İğne yapıldıktan sonra ayağa kalktığımda ağrılarım tamamen geçti. Bir hafta öncesinde de tekrar yaptırdım ve ağrılarımın yüzde 90'ı geçti. Şuanda kendi işimi yapabiliyorum, rahatça oturabiliyorum. Şimdi hem perhiz yapıyorum hem de rahatça günlük hayatımı idame ettiriyorum.
Hasta
Cok tesekkurler. Ilerlemis bel fitigim ve bursit yuzunden fizik tedaviye baslamam imkansizdi ve genellikle ameliyat onerildi. Selim Bey, gorusmemizin en basindan beri isine ne kadar hakim oldugunu gosterdi ve rahatlatti aciklamalari ve yonlendirmeleriyle. Belimden 2 defa yaptigi enjeksiyon sayesinde agrilarim hafifledi ve fizik tedaviye baslayabildim. Cok tesekkurler sayenizde buyuk bir ilerleme katettim.
Hasta
Teşekkür ediyorum kendisine, uygulamaları sayesinde ağrılarımdan kurtulmuş vaziyette yaşamıma devam ediyorum. Belimdeki ağrılardan dolayı doktorumun yönlendirmesiyle müracaat etmiştim. 2 sefer iğne tedavisi aldım, ağrılarım dindi.Fizyoterapiye yönlendirildim sonrasında, şimdi öyle devam ediyorum.Doktorumun başarılı uygulaması neticesinde ağrılarım dindi yani.
Hasta